06 February 2011

Hari yang Indah . :)

Assalamualaikum ! :)


Huh ! Stress ke weyh ? Carilah Bestie anda yang anda rase anda bebas untuk memukulnye . HAHA ! :D

Okay ! korang sendiri tahu kan , yang aku stress sbb something yang menyakitkan hati aku kan ? Then , tadi petang , aku pergi me-release tension aku ! HEHE ! Macam  biase laa . Bila aku classhhh jea , siapa lagi yang aku cari , kalo tak Encik Iszkandar Zulkarnaen tuh ? HAHA ! Grr ! Aku rase , kau mmg bestie terbaik aku la weh ! Aku tak nak hilang kau smpai bila2 . If ada jodoh pun (aku layan , kawen jea !) HAHA ! =P Eishh ! tak tak tak ! Kami hanya declare sebagai Bestie sampai bila-bila sahaja ! =)


Ini BESTIE saya ! Nama dia , Iszkandar Zulkarnaen ! =)


Ini lah yang aku maksudkan tadi . Aku bebas memukulnya . Dan aku selesa bercerita apa-apa pun tentang cerita hidup aku . Walaupun Cerita CINTA aku ! HAHA !



Erk ! Babak ini tidak disengajakan okay ? Abang akim sangat terer amik gmbr kami ! =D HAHA !



(ehem , ini bukan BABAK buli , tapi , babak aku suruh dia rasa SOUR PLUM COOL BLOG !)
HAHA ! Memang lawak gila la weyh ! Sbb , muka dia cute gila masa lps minum COOL BLOG tuh . HAHA !


See ? Muka dia cute kan ? HAHA ! Geram Trang tang tang AKU ! HAHA ! Tu yang aku suka bg dia minum SOUR PLUM aku tu ! HAHA ! =D


Yang berikut , ialah aksi gedik kami berdua . HAHA ! Kau memang gedik la IS ! Aku suruh buat ape pun kau ikut ! Sweet doe kau ni ! HAHA !! Sayang kau gila gila la gila ! HAHA ! =D



Yang tengah tu , abg ijat . Iaitu abang kandung saya . Kacak kan beliau ? HEHE =D


Yang ini , LEADER BELANJA ! HAHA ! Sehari kami makan , dia yang belanja ! Yeahh !
Yang best ! Sampai jea kat CS , Dia Belanja Baskin & Robbins . 
Aku mntak VERY VERY STRAWBERRY ! SEDAP WEYH !!!


Kak Jima ! Kau memang pendek la kak . Bukan sbb aku pakai HEELS pada hari ni , tp , sbb kau mmg pendek . Tulaaa , kurang minum SUSU ! xD


Yeahh ! Ini gmbar aku yang sangat gedik & comel ! (kot) HAHA ! =P

(lokasi , Depan 7eleven , OTW balik rumah)

HEHE ! Yeahh ! Thanks to ABANG HAKIM AZIZ !
Kerana sudi mengambil gambar kami ! Muah Muah !
Sayang kau lebih laa abang ! =D

sincere,aerith .


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: