07 February 2011

Penat itu Tired :)

Assalamualaikum ! :)


Yeah ! Aku tido pukul 6 pagi , dan bangun pukul 9 pagi . Best tak ? Huh ! Sebab ape weh ? Sebab aku rase nak Online . Sebab ape aku online ? Sebab aku jumpa kekasih lama aku ! Weh ! Bukan kekasih lama kat sekolah menengah tau ! Tapi sekolah rendah ! HARHARHAR ! Perasan jea !


Takde laa , bkn kekasih sgt la . Masa darjah 1 , aku sekelas dgn dia , smpai darjah 5 kot . (tak berapa ingt) . *So , dari sini , korang bole tau yang aku suka dia . HAHA ! Memang pun ! Aku suka dia . Kiteorang just balas-balas surat jea . Lain laa budak sekarang . Guna SMS jea trus ! HAHA ! Then , masa aku darjah 6 , dia dah takde kat sekolah tu . =( Sebab dia pindah ke Mersing . Huh ! Sedih gila kot . Sejak tu aku takde semangat untuk buat study group . Padahal nak UPSR time tu . HAHA ! (Gatal sungguh !)


Dan ! Semalam ! Bertapa terkejutnya aku ! Dia boleh ADD Facebook aku ! Ya Allah . Aku tak tau nak cerita mcm mane . Tapi , memang bahagia sangat-sangat ! Semalam kami chatting dari pukul 3.30 am , smpai 5.45 am . HAHA ! Memang Allah jela yang tahu macam mane bahagia hati aku ni ! Aku jumpa balik CINTA PERTAMA aku ! Aku da cakap kat dia , yang aku memang berhasrat nak jumpa dia . Erk ! Dia tak lah handsome mane . Tapi , ada rupa la . Sedap mata memandang . Aku nak menyebut namanya , tapi , aku takut nanti ada orang marah . Sebab , dia kate , dia dah ade awek . HAHA ! Aku jea , takde BF ! HAHA ! Takpe , dia kate , aku ni pun cinta pertama dia , kat Sekolah dulu laa ! Err ! Bahagia ! Sangatsangat ! =)


Aku Berharap kat Kau , Boleh tak ?
HAHA !
sincere, aerith

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: