27 February 2011

Oh Gosh !

Assalamualaikum !

Grr ! Ape kau ? Ape masalah kau ? Aik ? Err , aku kot yang ade masalah . Err , silap , bkn ko yang ada masalah , tapi aku . Adess . Sumpah , seriously , macam-macam yang aku fikir kebelakangan ni . Eish ! Benci sial pikir hal-hal yang macam ni ! Ops , aku tak suka main maki-maki . Tapi , aku tak tipu , aku tak suka dpt masalah macam ni . Err , Sememangnya ia sesuatu yang menyakitkan hati aku . 100% melibatkan cemburu . dan 100% memerlukan akal fikiran yang rasional . Dan ! Ia sangat memerlukan masa yang sangat panjang untuk selesai .

Eh ! Sebenarnye aku 100% masih belum di miliki oleh sesiapa . Eh ! Whats the point aku tibe-tibe bagitau korang hal yang macam ni ? HAHA ! Got it ? Aku memang  macam coklat weh , bila panas sikit , terus cair ! Dan , aku macam biskut chipsmore ! Bila di makan , manisss . ^_^ . 

Okay ! Mengikut ramalan abang senior semester 4 aku , iaitu Muhammad Nazri , aku akan single untuk 5 bulan . HOHO ! Aku single lagi ke weh ! Weh ! Ade sesiapa tak yang rase MACAM couple dengan aku ? Kalau ada yang terasa , sila GELAK sekarang !! Dan sila text saya secepat mungkin ! ^_^

Actually , aku post ni pun , sekadar melegakan hati aku . Takde point sebenar pun . HAHA ! Ehh , ada ! Iaitu , aku ada bagitau , yang aku single lagi (kot) HAHA ! Sebenarnya , aku sendiri tak tahu aku ni single ke tidak . Tengok gaya , macam dah ada , tapi , tengok lagi sekali , macam takde aje . HAHA ! Sumpahhhh ! Macam Kelingg !!! Dan dan dan ! Sekali lagi , aku merasakan diri aku disia-siakan oleh orang yang aku sayang . Grr ! watDEpak !

Eh ! Aku harap , kau tak sia-sia kan aku . Hish ! Sape kau ? Kau laaaa ! Haaa , yeee kauu ! Kau nak LIKE post ni ? LIKE la weyh ! HAHA !


(Lagu ini hanya tambahan untuk POST kali ini , kerana POST kali ini akan membuatkan hati seseorang tersentap . Heee . )

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: