23 February 2011

Tag lagi .

Assalamualaikum ! :)


Grr ! okay ! Dua hari berturut-turut di-TAG oleh Encik AFRUDY JALALUDDIN . Thanks lagi sekali encik KACAK . =)


Nama comel anda ialah ?
  •  Wawa (kot) ^_^
Anda sukakan fesyen jenis yg mcm mne ?
  •  err ,sopan , tidak menjolok mata . Dan ! Simple ! :)
Haiwan yang paling anda gemari ?
  •  KUCINGGG !!
Kenapa anda pilih haiwan tersebut ?
  •  sebab kucing COMEL laaa !
Jeans yang anda suka pakai ?
  •  LADYLIKE , da dkt 3 tahun dah kot ! SEMART !
Cinta anda pernah ditolak ?
  •  banyak kali . =.="
Apakah perkara yang anda tidak bole lupekan ?
  •   Pernah terjatuh masa Latihan silat , dan dimasukkan ke Hospital selama 1 minggu dan tak dapat duduk & berdiri selama 3 minggu . Disebabkan tulang pinggang beralih .
Apa yang anda impikan selama ini ? Nyatakan 5 sahaja .
  •  Aku nak selamat di dunia & akhirat ! (Insyaallah . )
  •  Dapat berikan kebahagiaan yang Mak & Abah impikan .
  •  Dapat DSLR baru !
  •  Aksessori awek-awek yg comel .
  •  Anak kucing yg sentiase sihat .

Anda setia bila bercinta ?
  •  Ya ! Saya sangat setia . 
Anda pernah berangan seorang diri , kenape ?
  •  Selalu sangat , sampai terbawa ke mimpi .
Sebelum anda keluar rumah , apa yang perlu anda buat ? Nyatakan 5 
  •  sebelum keluar , pastikan ada tujun .
  • sebelum keluar , pastikan sudah mandi .
  •  sebelum keluar pastikan sudah ada baju yang disediakan .
  •  sebelum keluar pastikan bersolek .
  •  sebelum keluar , pastikan bawa handbag yang berisi wallet , handphone , compac powder & lip ice :)


Benda apa yang sentiasa anda bawa bila anda keluar ?
  •  Wallet & Handphone .
Perangai paling teruk di zaman sekolah anda ? nyatakan 3
  •  Takde kot . (aku pengawas la weh !) HAHA 
  •  eh , bawak handphone .
  •  dan gaduh dengan budak kelas yang mulut LONGKANG ! =.="
Dimanakah tempat yang paling sesuai untuk anda honeymoon ?
  •  Kat Langkawi pun cukup lah ! Cuti-cuti Malaysia gituuu .


sincere,najwaa


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

bunga said...

bunga pom suka kucing..

Najwaa Malikk said...

bunga : hehe, saya mmg suka kucing . ^_^