17 March 2011

Abang tanya adik . =)

Assalamualaikum ! :)

Okay , abang aku , iaitu Aziq . Dia tanya aku . Dalam sehari berapa Entry yang aku post . Haiyoo , brader , tak banyak laa . Dalam sehari hanya 2 atau 3 sahaja . Sebab itu blog saya tak brapa nak BEST kan . Haa . Lepas itu , abang aku tanya , selalunya aku cerita apa . Haaa , ni memang febret aku nak menjawab . Aku selalu ceritakan hal yang paling best sahaja . Pernah jugak laa mengada-ngada ceritakan isi hati aku kat blog aku . Then , orang lain bace . Erk , baru sekarang kau terfikir . Dulu terfikir jugak la . Tapi , aku rasa , tak mungkin akan ada orang baca . Haha .

Okay , berbalik kepada title . abang aku tu , jenis membaca blog . Tapi , dia sendiri takda blog . aku pernah tanya , tak terfikir ke nak buat blog juga . Dia kata dia tak reti bercerita . So , aku pun go on la dgn ape yang dia ckp tu . =)

Then , tadi , dia tanya laa macam-macam lagi . *memang wajib , selepas dia bace blog aku , dia akan tanya situasi sebenar cerita yang aku dah sampaikan kat dlm blog aku nih .

Haaa , sebenarnya , aku nak cakap , yang aku bangga ada abang yang sebegini . =)
ILY abang =)

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

1 comment:

Amy Abdul Rahman said...

mesti abang wawa terharu baca entru nih :)