17 March 2011

Kami bercinta . Untuk selamanya .

Assalamualaikum ! :)

Sejak dua menjak naik cuti Mid-Sem nih , bukan main banyak lagi Assignment yang mintak aku bersabar dengan Encik Adobe Illustrator . Hamboiii , kami sudah bercinta . Kami sudah kenal hati budi masing-masing . Insyallah , sekiranya ada jodoh yang panjang , saya akan memilih untuk tetap bersamanya selama-lamanya . Hamboii , romantik takk aku nih ? HAHA !




Haaa , kan kan kan . Kami memang sudah bahagia sekarang . Bagi aku , korang tak perlu lahh cemburu dengan hubungan antara aku dengan Encik Adobe Illustrator nih yee ?
Doakan jodoh kami berpanjangan . HAHA ! xD


Eh eh ! yang paling best ape tauu , budak kelas aku , menyanyi dengan lunak kat kelas . Grr ! Aku macam stress , tapi happy la pula dengan mereka . HAHA ! Korang nak tahu lagu apa yang mereka nyanyikan ? xD


Tak boleh blah ! Lagu soley soley diaorang boleh nyanyi kat kelas dengan kuat . Lecturer ada kat meja depan . Tapi selamba mak limah jea mereka menyanyi sesedap rasa  HAHA . Dan , ada video yang mereka buat menggunakan lagu ini dan , aksi-aksinya memang sama dengan usop & Abi Hurairah ni . Nanti , kalau aku rajin , aku upload kat sini . HAHA . Al-Hafiz , Farhanuddin , & Syazwan Onn , Korang memang terbaik . Korang tahu aku mengantok jea tak habis-habis , korang buat cenggini kat Kelass , buat aku segar-nyegar . HAHA . ILOVEYOU lahh CLASSMATE ! =)

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: