31 March 2011

Aku sayang bapak dia .

Assalamualaikum ! :)


Huahuahua ! bunyi macam kejam jea weh ! ahhaha , memang pun ! Kejam bukan kemain lagikkk ! xD Aku sayang bapak budak nih . Bapak dia slalu pandang aku . Bapak dia slalu cakap lembut-lembut dkt aku . bapak dia suka beri aku penyeksaan yang akhirnya memberikan aku kebahagiaan -.- Erk . Sir Saifudin . Terima Kasih ajar saya subject Digital Illustration . Seriously ! Seronok gilaa sir ! tapi , saya pemalass . Ahhaha ! xD Tapi siap jugak kan ? ^_^

Baru-baru ni , kami sekelas ditugaskan untuk trace gambar anak dia pulak . Haih ! Baru baru ni ke ? Ahhaha , dah lama la weh ! Aku jeaa baru terhegeh-hegeh nak siapkan . LALALA ~ xP




Ahhaha . Aku sayang bapak budak ni . Weh ! jangan pikir kotor okay ? grr ! xD
Sayang sebab bapak budak ni ajar Digital Illustration sangat best ! =)

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

Dayana AZ said...

wahh menarik ni!

Najwaa Malikk said...

dayana : ehhehe , <3 <3 <3