30 March 2011

Bosan ke KOLEJ . -.-

Assalamualaikum ! :)

Apesal aku bosan ke kolej weh ? Sebab , setiap pagi bgn mcm nak pegi sekolah . -.- everyday bangun pukul 6 pagi . adohh ! -.- sakit jantung mak nakk . -.-

Haaa , ini dia , lukisan budak Graphic Design . Urgh ! Teruk siaa !
Siaa , dah bole kena reject siot ! 

Err , tapi , aku bukan nak cite pasal gambar tu cantik ke tak , tapi , aku nak cerita pasal , aku bosan bila pegi kolej . Sebab , bila pegi kolej , aku takkan terlepas pandang dari Laptop HP dan buku aku tu jea . err , yang tengah-tengah tu Laptop HP aku yang berwarna GOLD taw . HAHA ! Korang jangan ingat tu buku 555 plak yew . Aku memang laa slalu ade buku 555 . Tapi , segan nak pleasing . Warna dia dah jadi warna-warni . Ehhe , Segan youuu . xD

Okay ! back to the title . Sekarang ni , aku makin bosan bila ada Final Project ! Urgh ! Bila pegi kolej , adeee jea yang tak kena . Hmph . Bila laaa seksaan ini akan berakhir beb ? Takpe wawa , sabarr . ^_^

*sebenarnya aku bosan .
huh ! 


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: