23 March 2011

ALFAPARF MILANO .

Assalamualaikum :)


Hehe , ape benda ALFAPARF MILANO tu ?? Itu ialah nama sebuahhh saloon yang berada di Batu Pahat . Korang cari lah kat Square One tuh . Huh . Al-kisah , tadi , selepas kelas , aku dan Rahibah ni terus ke saloon tersebut . Sebab minah tu nak Rebonding . So , aku dengan rela hati teman dia . Huh , baik kan aku nih ? :P

Hamboi , rupanya aku ni memang seorang yang baik hati , sebab , sanggup menunggu kwn aku rebonding selama 3 jam ! HUH ! Lama kan ? Hmph -.-



Nasib baik ada kau Ayip , kalau tak , aku dah terkontang-kanting kebosanan kat sini agaknya . -.-


Okay , ini hanya pelakon tambahan , iaitu Nad dengan Wan . :PP
HAHA .


Haaa , ini gambar kegemaran saya . Sebab nampak sedikit ber-Drama . Ayip, buat muka toya dia , lps tengok akak Rahibah potong rambut . Dan aku pulak , tolong buat muka yang gedik sahaja . :P


Dan gambar ini ialah diantara yang paling menjadi kegemaran . Hehe .

Btw , border yang tumpul kat every gambar yang aku tangkap sekarang ni , bukan LOMO okay ? Tapi , aku gunakan MACRO kepada Canon 1000D aku nih . Erk , walaupun 1000D jea , aku dah cukup bersyukur , asalkan ada DSLR utk aku gunakan Sem 3 nanti . Hmph , lagi satu , tadi petang , camera aku jatuh . -.-

To Aqiem Aziz , awak , experiment saya berjaya . camera saya jatuh petang tadi , dan Alhamdulillah masih boleh berfungsi dengan baik dan jayanya ! =D Haaa , bermakna , betul laa si Cina bukit tu tunjuk video kat kita tuh . HAHA ! xD

Dan , finally , aku nak cakap , AKU SAYANG KORANG kawan , sebab , korang sentiasa ada untuk aku . Bila aku bosan , bila aku sedih , bila aku kegusaran , bila aku kesusahan , jadi tak mustahil la aku akan buat kau bahagia KAWAN =)

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: