24 March 2011

Photoshoot gila gilaan :)

Assalamualaikum ! :)

Kelmarin , sepatutnya ade photoshoot kat Bukit Soga , tapi tak jadi . So , semalam kami photoshoot di Dataran Penggaram & Tasek Y . Huiyo huiyo ! Best dowh ! :D Kejadian nak photoshoot sangat best ! :D

Pagi2 , aku text Ayip , katanya nak photoshoot , lps text tu , aku tido balik , so , aku bgn pukul 10 . haha , sengal bukan ? Then , aku pun siap2 , dan ke bilik kak rahibah . Selepas itu , kami terus ke BP Mall untuk jumpa cik Faaraa Naadiaa . HOHO . *Kesian dia tunggu kami lama kat BP Mall tuh . xD

Lepas tu , kami terus ke Dataran Penggaram kat Batu Pahat tuh dan Tasek Y untuk photoshoot gila gilaan kami nih . Hoyeahh ! BEST ! :)










Ini sahaja yang aku dpt tunjuk . Yang lain2 , ada lagi , kat FACEBOOK aku ada setengah , then , kalau nak yang full , datang jumpa wawa . HAHA . xD


Lepas photoshoot , kami pun balik ke hostel . Huh ! Lepakkk siott ! Penat gila ! -.- Terusss tidoo ! -.- then , pkul 4.00 sekarang nih , baru aku bangun ! -.- mcm J kan ? -.-


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: