02 March 2011

Apa itu FACEBLOG ?

Assalamualaikum ! :)

Erk ! Maaf , aku dah lama paparkan LOGO Faceblog tu kan ? Yeahhh , itu Faceblog , bukan CoolBlog . Erk , korang haus ? Haa , cari CoolBlog . Tapi , kalau korang Bloggers baru , korang JOIN Faceblog . Okay ? Yeah . Act , aku sendiri tak faham apa benda Faceblog ni sebenarnya . Adakah akan terjadi conversation antara blogger di Faceblog ini ataupun tidak ? Adakah ia sepertimana FACEBOOK sedia ada yang diasaskan oleh Mark Zuckerberg ? . Ohh , rupanyaaa , ia hanya membantu bloggers baru yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia blogger , dan di Faceblog , korang juga boleh menjalankan kegiatan BLOGWALKING .

Tak dapat dinafikan , semakin ramai yang hebat ber-blog . Tapi , aku rasa , para blogger tak perlu berlumba mencari followers yang ramai , yang penting orang baca POST kita la . Tak kira orang tu ada pembaca kita itu , BLOGGER atau pun tidak sama sekali . Ye dop ?

Okay ! yang kat atas ni , penilaian aku sendiri kepada Faceblog .

assalamualaikum & salam sejahtera kepada semua bloggers the faceblog. demi mengembalikan tujuan asal penubuhan the faceblog iaitumembantu para bloggers yang baru ingin meningkat naikthe faceblog akan melakukan sedikit perubahan kepada sistem kami. mulai esok, 01/03/2011, ruangan members update pada bahagian tengah hanya akan diberikan kepada blog yang hanya mempunyai 50 followers dan kebawah. ini bagi memberi peluang kepada mereka untuk meningkatkan follower blog mereka. 100 blog akan dipilih setiap minggu untuk diletakkan pada bahagian tengah yang mana post terbaru mereka akan secara automatik dikeluarkan disitu. kami mengharapkan kerjasama dari semua rakan bloggers the faceblog untuk meninjau blog mereka dan seterusnya menjadi follower mereka.


Okay ! yang tulisan-tulisan comel atas ni , aku COPY&PASTE dari SINI !!

Korang nak join ? 
Boleh tekan SINI !

sincere,najwa


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: