12 March 2011

Cerita Muar dan Melaka .

Assalamualaikum ! :)

Berulang-alik dari Melaka dan Muar sememangnya sangat penat . Huh ! Err , sumpah , tak lah best macam mana yang aku bayangkan . Tapi , takpa la , asalkan isi masa lapang aku untuk cuti kali ini . ^_^

Err aku tak nak taip banyak-banyak . =) Tunjuk gambar aja lah . Mungkin RE-POST akan berlaku . sebab , gambar ini tak lah banyak mana =)


(okay , memang tak cantik !)


(Abah my HERO ! )


( Mak , My HEROIN ! )


(aku tak kenal sape budak ni . Mak aku ada tegur "anak perempuan pegi jemputan pakai cenggini ?" aku pun back-up minah ni "alahai mak , trend gitu ." xD )


( Ini , dekna . Sepupu yang masih kecil . Anak Acu . ^_^ )

Okay , esok , menunggu untuk balik ke Batu Pahat . Err , macam lah rindu sangat kat suasana kolej tu . Kalau boleh , nak lama lagi cuti weh ! -.-'
sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: