08 March 2011

Saya yakin :)

Okay , bercerita tentang status . Haaaa , penat kan cerita tentang status relationship ? Yeah , memang aku sentiasa berani mencuba menjalin hubungan dengan sesiapa yang aku nak , even orang itu ialah muda atau pun lebih tua dari aku . Muda yang maksudkan ialah , tak lah umurnya 16 tahun . Dan tua yang aku katakan , yang berumur dari 20 ke 30 sahaja , okay ? Aku bukanlah dikategorikan sebagai seorang yang desprate untuk dapatkan lelaki , tapi , aku despreate dapatkan CINTA . Seriously , aku sememangnya penat dan penat . huarghh . Penat bercinta . 

*betoi ka ? HAHA .


(see ? aku berani berkata-kata sebegini! Haaa, yakin kan?)

Ye , semalam aku ada bercerita kat kekasih lama , bahawa , bertapa penatnya aku mencari dan mencari the true love . Huh , yee , memang laa , akan datang seseorang yang dinamakan jodoh untuk aku , tapi ! Tunggu hati aku betul-betul terbuka untuk lelaki tersebut . =)  ada faham ? 

Tapi kan , semalam kan , saya blushing sikit , HEHE , ada orang bagi saya sweet SMS . Dia mengeluarkan kata-kata yang sangat manis . Tapi ! Dengan yakin dan pasti ! Saya kata , OHH NO ! Saya masih mahukan single . Saya masih mahukan kebebasan , saya mahu diri saya tidak dimiliki oleh sesiapa , saya hanya mahu Abd Malik Bin Sulong dan Isterinya Nooraini Binti Hussin sahaja yang memiliki saya . =)


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

afrudy jalaluddin said...

true love sebenarnye tak payah cari. nanti dye datang sendiri tanpa di duga. kalau kita cari tu dah bukan true love lah jadinya. hehe

Najwaa Malikk said...

rudy : haha , okayy , I'll waiting for my true love :))