06 March 2011

TAG . :)


Terima Kasih Kepada Cik Hanis Aqilah kerana sudi TAG saya . =)



1. Adakah anda rasa anda hot?
~ Yeah , aku HOT & SPICY bagi seseorang . xD Tapi ! Aku ni cool jea bebeh !


2. Upload pic kau dari PC sekarang!




3. Cerita la pasal gambar tu?

~ Diambil pada tarikh 4/3/2011 . Diambil dek kerana mahu tiru gambar seorang senior yang bernama AMIRUL yang meminta aku memakai baju biru pada hari itu . HAHA ! Dia sendiri tak dapat bayangkan macam mana aku terfikir nak tiru gambar dia tuh . HAHA . Tapi ! gambar yang aku tiru tak berapa nak jadi . xD

4. Bila kali terakhir kau makan ayam?

~ Semalam , 4/3/2011


5. Lagu terakhir yang kau dengar?

~ Colbie Cailat- Failling For You .

6. Apa yang kau buat selain dari menyelesaikan tag ni?

~ Online FACEBOOK dan tengok Youtube menonton IniAnwarHadi .

7. Selain dari nama sendiri,anda dipanggil dengan nama apa?

~MAMA dan Timah Timot .

8. Tag lagi lapan orang!




9. Siapakah no.1 ?

~Dia tunang saya di alam maya .


10. Cakap sesuatu pasal no.5 ?

~Our name is totally almost like a same . Saya Zarith Najwa , dia Zarith Sofia .


11. Orang no.3 ada hubungan dengan siapa ?

~ Entah . Dengan SSH maybe . xD


12. Bagaimana pula dengan budak no.4 ?

~ Ohh , dia sedang berbahagia bersama Mr. Arif .

13. Pesanan buat no.6 ?

~ Sayang , 1 jea pesanan wawa . Please ignore sesiapa yang buat awak rasa annoying . Okay sayang ? Jangan layan orang yang buat jahat kat kita . :)

14. Kata kata cinta untuk no.2 ?

~ Erk ! Aww~ HAHA ! Awak , saya suka cara awak pandang saya . Cara awak pimpin tangan saya . :)) 


15. Berikan 5 perkara yang kau tahu pasal no.1 ?


    ~ Si budak kuat cakap .
    ~Si budak suka makan coklat .
    ~Si budak yang suka Justin Bieber .
    ~Si budak yang sangat sayang kepada Jaiful Hazri .
    ~ Si budak yang bakal menjadi guru . xD



    16. Persamaan antara kambing dengan lembu?

    ~Mereka makan rumput .



    18. Perasaan bila buat tag nie ?

    ~ Teruja , terharu , termarah , terketawa , tergelak , tersenyum , terasa sayang .


    19. Adakah anda tahu rizman itu sengal ?

    ~ Siapakan Rizman itu ? Mungkin dia sengal . =)


    20. Gay or Les ?

    ~ Les bersama FARA NADIAA . xD



    LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
    TERIMA KASIH DAUN KELADI

    2 comments:

    sofia said said...

    hee. thanks tagg :)

    Najwaa Malikk said...

    sofia : orait bebeh ! :) <3