18 April 2011

Dating di bilik sejuk .

Assalamualaikum ! :)

Ahhaha , korang mestilah tak tahu kan ape benda bilik sejuk tuh ? Ahha , okay , pagi tadi , aku bangun lambat untuk ke kolej , then , aku pun rushing dan memang tak sempat untuk make-up segala . Then , lepas sarapan , kawan aku ajak pergi ke bilik sejuk ? Aku pun ternganga , bilik sejuk ? Ape benda punya bilik tu Yana oi ? Err , so , aku pun follow . Follow dan follow , rupanya bilik bincang yang ada di depan pejabat kolej . Ahhaha , teruk laa kawan aku ni . Aku dengar nama bilik tu bukan main pelik , rupanya tempat yang selalu aku lepak . xD Yanaa yanaa . xD


So , kat bilik tu , aku sempatkan jugak untuk bersolek . Ahha . Okay , memang aku gedik kan ?
Korang kesah pulak kalau aku gedikk . Haihhh . Err , Mister Superheroes memang kesah bila aku gedik .
Sorry dude , I memang gedik la sayangg . xD


Bersama Yana TERSAYANG . =)


Gigi aku memang tak rata lahh wehh ! grr .


Muka aku bulat-bulat . Yana pun sama . Jadi , kami memang sama-sama bulat . =D


Heee , kami comel kan ? =D
*perasan . Sila muntah bila perlu .


Ngee . Style kami pun sama .
Warna tema baju kami pun sama . =D


Yale yale ~ *konon arab .


*Ngee , yana , gedik laa sikit yeee . xD


GRR ~


Saya NURSE , 
Awak PESAKIT .


HUGA HUGA ! =D


Happy Birthday UCOP . =.=''

Haaa , gedik kah ? Memang . Korang kesah kee kalau aku gedik ? Ngee . Bagi yang belum rasa menyampah dekat aku tuh . Terima Kasih daun keladi . Bagi yang dah rasa menyampah dekat aku , sila sediakan baldi untuk muntah lalu close BLOG saya . Sekian , Terima Kasih . =)
LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: