16 April 2011

ENCIK SUPERHEROES .

Assalamualaikum ! :)



Err . Okay , memang post kali ini sangat istimewa ! HAHA , Firtsly , wawa nak ucapkan TERIMA KASIH banyak-banyak untuk Encik SUPERHERO . ngeee , thanks a lot yee Encik . Ahha , aku tak kenal dia sangat pun , bercakap pun sikit-sikit jea . Aku tahu dia pun dari abah aku tu . Encik Malik . =D Ni hahh , dia nihh laa tukang betulkan laptop aku . Perhhh . Memang HERO la beb ! 1 malam jee dia dapat betulkan LAPTOP kesayangan aku . HEHE . Abah kenal dia pun kat bangunan LANDMARK , JB . Dimana tempat abah beli laptop aku nih . Ngee .

TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK yee ENCIK IZZAT ARIF . =)

Mana aku dapat gambar dia nih ? Ahha , aku ni stalkers terhebat laa beb . Ceruk mana aku tak dapat korek ? Ngah ngah ngah !

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: