16 April 2011

Sumpah sayang kau DOOO..

Assalamualaikum! :)

Ahha , sure korang rindu aku kan ? Ahha , memang da lama x updated blog aku ni . Ada laa dalam 1 hari lebih . HAHA ! adoh . =.=''

Apa yang aku buat pada malam-malam laptop aku rosak ialah , aku rajin buat super savers . Adoh , menggian aku call Encik Hero aku tuh . Grr ! Lama jugak laa aku call dia , dari pukul 12 malam sampai pukul 3 pagi . Adoh , kesian dia . Aku pun satu , dia tu mana ada gap class macam aku . HAHA . Konfem dia ngantok-ngantok kat class tuh . =D Aku bole lagi , time gap aku tido . ngee , sorry baby . =)




Okay , nice gila dia nyanyi lagu ni untuk aku . Grr , dia suruh aku menyanyi . da laa sumbang , lagi suruh nyanyi . Adoh . haha . xD Bila aku nyanyi , dia kata aku mcm bercakap . grr , nyirap nyah . haha . =D Nyirap2 pun aku sayang kau doo . =D
LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: