09 April 2011

KAU .

Assalamualaikum ! :)


Hehe , best words dia semalam ialah " Hati tak boleh menjawab , kerana hati hanya dapat merasa ."

Best words dia hari ini ialah "I hope I dapat hidup dengan you hingga rambut kita putih . "

Bila aku call kau , kau hanya pandai ketawa dan ketawa . Err , aku tak tahu , aku ni pemecah sunyi kau jeke ? Err ,takpa , aku akan sentiasa mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk kau . Err , ya , aku tak tipu hati aku lagi , aku sayang kau la doe ! Err , tapi , betul ke kau pun sayang aku ? Even kau yang propose aku hari tu . Err , yee , memang aku sangat ragu hari itu . Aku ingatkan main-main . Tapi , bila kau bersifat sebegini , aku rasa hal ini bukan main-main . Ini serious . Jadi , aku dah kategorikan kau sebagai yang terpenting kat hati dan fikiran aku . Kau juga terlibat dalam masa-masa 24 jam aku setiap hari .

(maaf , gambar 18sx)


AKU SAYANG KAU .
KAU UNTUK AKU JE .


KAU CARI PASAL .
BERMAKNA .
KAU CARI MATI .

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

5 comments:

anakpakcikali said...

ops....gmbar tu...bahaye2..hehe..

Najwaa Malikk said...

@sitihanisahali : ehhe , takpa3 , jgn terpengaruh , okay ? :D

Najwaa Malikk said...

@sitihanisahali : ehhe , takpa3 , jgn terpengaruh , okay ? :D

♥ baby said...

saya suka gambaq ituh ! HAHA

Najwaa Malikk said...

@nana : ahhaha , suka kan ? saya pun suka :)