17 April 2011

Kisah pulak aku ?

Assalamualaikum ! :)
Ngeee , mcm tak puas hati je kan ayat aku atas nih ? Err , memang punnnn !!! Grr , aku ni menyirap la sial ! Susah laa kan kalo ade musuh yang suka jaja nama kita . Haih , kalau kau dah benci aku , benci jela weh , tak payah nak jaja nama aku . Kau ni kan , dapat gaji ke jaja nama aku tuh ? Dah tu , Kalau dah benci , tak payah laa nak stalkers pasal aku lagi . Mentang-mentang aku ni jenis cerita kat blog , kau nak busybody . Err , bagus jugak weh , naikkan jumlah stats aku setiap hari . Grrr , Muah muah ! Dah tu kann , kalau kau kata kau benci aku , tak payah la kau nak maki aku lalu SMS weh . Alahaiii , sorry la weh , aku memang malas nak reply text kau tuh , macam orang takde otak jee melayan orang terencat mcm kau nih . Kau nak menyalak ? Haaa , menyalak lahh kau macam hanjing , okay ? Aku akan terus mendiamkan diri aku . Ehh , bukan kita pernah gaduh ke sebelum ni ? See ? Aku yang menang time tu , even aku mendiamkan diri , kau yang menyalak-nyalak tu ape cerita ? Gelabah ? Cerita kat orang sini , cerita kat orang sana . Cari laa back-up banyak2 . Last2 back-up kau tu dgr cerita sebenar . Tu lah kau , memanipulasikan cerita banyak sangat .Kalah kann sayangg ?? Haihhh . Chillex laa . Buatlah lagi sayang . Aku sentiasa menunggu aksi mu yang seterusnya . Sayang kau laa musuh oi ! Kiss sikit ! muah muah ! :*

HOPE KAU BACA SAMBIL TERSENYUM MUSUH KESAYANGAN KU .  ♥  

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: