17 April 2011

ZOMBA ZOMBIE !

Assalamualaikum ! :)

Heheyyy ! Okay , meh sini den nak bercerita . Ni haa , budak budak kolej aku macam budak-budak . Grr , Tak habis-habis ZOMBA-ZOMBIE . Grr , bukan dek kerana Cerita Zombie Kampung Pisang tapi pasal game PLANTS vs ZOMBIE . HAHA ! Menyirap jugak laa , roomate aku pun gila pasal game nih . Tak habis-habis dengar suara Zombie yang COMEL (sangat!) GRRR !



ZOMBIE , kau ni memang suka memekak kan ? Aku menyirap kat kau , tapi aku kena mengalah , sebab , kawan-kawan aku sayang kat kau . PEGI DA !!! HAHA

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

11 comments:

♥ baby said...

best kot sore dy . haha , nana suke maen game nih . bila kalah jew nty dy kate ape ntah eat brain eh ? haha

azrijohan said...

best lah game ni...
ciap ade zombie MJ.hahaha:D

Najwaa Malikk said...

@baby : ahhahaha , meh sini wawa eat brain nana . menyirap lahh . -.-'

Najwaa Malikk said...

@azrijohan : ahhahaha . yeww , tp wawa tak suka . bising kott . -.-'

azrijohan said...

brains~

afrudy jalaluddin said...

haha udy dah habis main ni

k e y r i said...

walaweeee... sematlah header! santek3! :D

Amy Alia said...

akk amy pun smpai tahan tido nak main benda ni haha

Najwaa Malikk said...

@azrijohan : ngahaha , memekak lahh . xD

Najwaa Malikk said...

@afrudy jalaludin : elehh . takyah nak belagak la . ahhaha . xD

Najwaa Malikk said...

@Amy Alia : haaa , tu yang terok tuhh . xD