18 April 2011

Sebelum sibuk .

Assalamualaikum ! :)

Err , lambat kan aku updated blog aku hari ini ? ngee , bukan sebab apa , aku baru bangun ni . Tadi aku tidur panjang dari pukul 8 malam sampai pukul 12 tgh malam . Kemudian aku bangun . Kenapa aku jadi macam ni ?

Sebab aku demam , pluss pening , sebab , final project yang bertimbun . Okay , sebelum aku mulakan final project aku lagi , aku updated blog kejap . Ehhe . Aku sayang blog aku ni punya pasal laaa , aku jumpa dia dulu sebelum buat Final Project untuk Digital Illustrator & Digital Image Manipulation . Ngahhhhhh (menguap.) Memang penat .

Btw , aku masih mencuba untuk call Mister Superheroes . Err , aku tak reply text dia . Sorry sayang . Penat sangat nihh . =.=''

Okay , aku kembali untuk buat kerja sampai 4 - 5 pagii nanti . BABAI Korang . Wish me luck . =)
LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

puteraduyong said...

buat yang terbaik....!

Najwaa Malikk said...

@puteraduyong : ngeee , thanks awak ! :) semestinya wawa buat yang terbaikkk ! :)