05 April 2011

Melepss !

Assalamualaikum ! =)

Yeayy ! Berita gembira ! =D Mak saya dah balikk ! Ehhe , gembira meronta-ronta di hati . Sengih sampai ke telinga . Telinga mengembang sampai capang . Hidung kembang sampai setaman . Tangan meramas-ramas sampai berpeluh ! Ohoi , gembiranya aku . Nampak tak bertapa gembiranya aku ? ^_^

Ehhe , mak aku keluar dari hospital Encik Abd Malik bawak kami jalan-jalan . Vroom ! Naik ISWARA kesayangan =) Bersama Nooraini yang cantik dan menawan =) Pergi ke CAFE' yang menggemukkan . Venal de'Bakery . Mencari kek yang Nooraini idam-idamkan . Tapi Zarith Najwa pula yang 'OVER!' Dapat coklat Due d'O . Ahha , gedik ! =D


Err , apesal mata aku cenggitu ? Mungkin akibat makan yang banyak . Ahh , biarkan aku gemok ! Korang kesah kah ? Ehhe , kalau korang kesah , AKU SAYANG KORANG . Ehhehe ! =D

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: