02 May 2011

Untung anak mak .

Assalamualaikum ! :)

Heee , aku ingatkan hari jadi yang sudah tua ni tak perlu diraikan lagi , tapi , mak kata , kalau dengan wawa , buat aja , sebab , wawa anak paling kecik . HAHA . Okay . Lagipun , bila hari jadi aku , mestilah hari cuti . Tipuuu sangat kalau korang kata korang kerja bila hari jadi aku . Haaa , kan ? 1 Mei lah . Aku dah berbaik hati bagi korang cuti bila hari jadi aku . HAHA . Takda lahh ! 1 Mei kan hari pekerja sedunia , sebab itulah cuti . Ada faham ? Ehhe .






Okay , Tadi , ada majlis kecil-kecilan . Mak buat untuk sedara-mara je . Mak kata , dah lama tak ajak sedara-mara kita datang rumah kita makan-makan . So , tadi mak masak ''Sayur lemak Pisang'' , ''Asam Pedas Siahan'' , ''Rendang daging'' , ''Pulut Kuning'' , ''Roti Jala''(order kat jiran) , ''Kari ayam'' dan ''Rojak'' . Okay , bagi aku tip top lahh mak buat tu semua kan . Haha , dah pulak , ada 2 biji kek yang besar . Yang sebiji perisa Coklat , di-sponsor oleh kawan mak . Yang sebiji lagi , perisa pisang , yang di-sponsor oleh mak uda . =D yeayy ! Gilaa ah , gempak tuu mak uda buat kek tuh . =D

Nak diceritakan , keseluruhan memang seronok bagi aku , tapi, terlalu bosan untuk diceritakan kepada korang . HAHA . Takpalah , ini memang kenangan manis untuk aku .

Btw , aku nak belagak kat korang , aku dapat present tadi . ! xD


So , Mug comel tu , abang emi bagi .
MP4 tu pleasing jela , eman punya tu . xD
Jam casio tu , eman bagi .
Riben comel tu , PL bagi aritu . xD

Haaa , jangan nak jelesss sangat lahh kan ? xD
Hehe , takda lah , gurau jee . =P
So , bagi yang datang tadi , Terima Kasih ye ? Gelak tawa anda semua ialah kebahagiaan bagi kami . HEHE . =P

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

Wahh..bestnyer..dh beso2 dpt adiah..=P

Najwaa Malikk said...

muaz : haha . biar lahh . :P jeles la tuh .