30 September 2011

Asyik BIRU jek !

Assalamualaikum ! :)

Sudah lama beta tidak betitah di kawasan beta , barangkali sudah banyak sarang SPIDER dan bersawang-sawang mungkinnya . Err ..

Blue dan Biru membawa erti yang sama . Ya , aku suka Biru . Biru memberikan kedamaian . Otak boleh tenang je :) Tapi , ada jugak Blue yang tak elok . Haihh ! =_="

Its enough NAJWA ! Change the topic please ! Aku cerita pasal biru sebab ~

Aku punya anti-body makin lama dah makin LEMAU ! Maybe aku asyik tidur lewat sekarang , maybe aku jarang makan vitamin , mungkin aku jarang makan ubat yang doktor suruh makan , salah satu daripadanya , ubat resdung .

Eh eh , tahu tak , tadikan , siling rumah aku tiba-tiba keluar air . Err , bocor dari tangki . Aduh , aku bergegas tingkat atas , aku ambil kunci pintu , lalu aku terus keluar , dan menutup paip utama di rumah sewa aku ini . Err , habis basah lantai ni .

Malang tak berbau , tadi masa tutup paip tu je , Jari aku dah mampu mengumpul darah beku , dia terus lebam . Hamboi , aku tak suruh ang kluaq pun . Tapi nasib baik aku sayang jari aku ini .  Di ibu jari pulak tu =(


Nampak tu ? Biru tahu tak ?
Hai Encik kepala paip , terima kasih kerana memberikan saya MC untuk tidak menjalankan rutin harian saya tanpa Cik Ibu Jari , Saya akan membalut Cik Ibu Jari saya . Kerana saya asyik lupa , yang Cik Ibu Jari sedang sakit :'(

Kbye .

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

Haikal Blank said...

kebiruan ibujari rupanya. untung tak kebiruan di bibir ke, pergh, seram tu bai...haha

:D

Shiema Sufian said...

smeoga cepat sembuh yek :D