19 December 2011

Hati .

*sekadar gambar hiasan -,-'

Hati aku masih pada kau . Rindu jangan ditanya berapa banyak kuantitinya, seguni pun tak cukup banyak . Aku dah cuba ikut kata kau , kau suruh aku buang cincin yang kau bagi dekat aku tu , tapi kau tahu aku takkan mungkin buang cincin tu . Aku masih rindukan kau , kalau kau tak percaya , kau tanya handphone aku , sebab wallpaper tu masih gambar engkau , aku masih tak tukar sampai sekarang . MP4 aku masih ada gambar kau dan lagu kegemaran kau . Aku tak tukar lagi nikcname kau dalam phone aku (Bie gibing gibing) . Aku belum buang semua SMS kau . Bila aku solat , aku akan berdoa untuk melupakan kau , tapi , maaf , aku masih tak boleh lupakan kau :')

Kau jangan risau , aku tetap akan lupakan kau , bila aku jumpa sesorang yang betul-betul ikhlas sayangkan aku dan akan membimbing aku :')

Simpan cinta kita ni sebagai kenangan yang manis , okay ? :) Jangan kata cinta kita ni sia-sia , sebab kita pernah saling menerima . Dan jangan sesekali kata cinta ni cinta yang ditakdirkan dari Allah , sebab kita bercinta pun tanpa meminta dari Allah :) Aku dah ikhlaskan kau pergi dekat orang yang kau nak , dan aku tahu , kau dari awal dah ikhlaskan pemergian aku dari hidup kau .

Terima Kasih Muhammad Sabri Bin Husin :')

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: