16 June 2012

Tolong sabar mencintai saya.

Awak, 
Awak yang bernama Che Wan Mohd Alias Bin Che Wan Mohd Ali.

Awak, 
Sorry sangat kalau kadang-kadang saya tak dapat faham awak.
Sorry sangat saya selalu buat awak nangis.
Sorry sangat saya selalu buat awak risau.
Sorry sangat saya selalu buat awak susah-susah datang jumpa saya.
Sorry sangat saya selalu buat awak tak tidur 24 jam melayan kerenah saya.



Awak,
Awak, saya sedang belajar memahami awak. Dalam apa-apa sekalipun keadaan. 
Kadang-kadang saya rasa serba salah sangat bila tengok awak nangis sebab saya degil. Err. Okay, saya tahu saya keras hati. Sampai sekarang awak cakap awak susah nak buat saya menangis.
Kadang-kadang saya kesian tengok awak tahan mata awak. Balik kerja pukul 4-5 pagi. Lepastu pukul 10 pagi terus datang hospital tengok mak saya.

Awak, 
Saya tak kisah kalau awak ternaik suara dekat saya. Sebab saya tahu awak cuba explain dekat saya kalau something yang saya buat tu salah.
Saya tak kisah kalau awak tarik muka, sebab saya tahu awak tengah ajar saya untuk lembutkan hati saya ni.
Saya tak kisah kalau awak tak banyak cakap dengan saya. Sebab saya tahu awak memang suka dengar saya bercerita. HEHE. :P

Awak, 
Awak tahu tak, in couple of months we together, saya still rasa kita macam baru kenal semalam. Seriously. Masa first date awak cakap dekat saya. "Eh, awak perasan tak kita ni macam dah bertahun lama kenal?" .. Saya pun rasa hal yang sama. Sampai in one night, kita boleh decide nak kahwin. Hahah. seriously saya pun terkejut tiba-tiba awak ajak tunang and kahwin. Padahal thats a first date! 

And, tiba-tiba bila kita dah sebulan, awak cakap "Eh, awak rasa tak yang kita ni macam baru semalam couple?" Hahah, Damn! Saya ketawa dengar awak cakap macam tu. 

Love

Awak, 
Saya tak tahu lah kenapa saya boleh rasa bangga. Even kita ada masalah, kita still boleh discuss each other. Awak boleh cakap slow, and saya boleh cakap slow. Awak buat muka pun saya buat muka tenang saya. HAHA. Comel kan? :P

Awak, 
Saya nak awak tahu. Saya tak pernah berniat nak selalu ceritakan cerita lama saya dekat awak. Cuma kadang-kadang bila saya bosan tak tahu nak cerita apa. Itu jugak yang saya cerita. Hmm hmm, sampai awak buat muka then awak nak sepak muka saya kan? HAHA :P *tipu je ni dia tak pernah nak sepak muka aku, aku je sepak muka dia* 


Awak, saya nak kita selalu saling setia. Saya nak kita selalu saling memberi sokongan. Saya nak kita saling percaya. Saya nak kita selalu saling COOL. Saya nak kita selalu saling bertolak-ansur. Saya nak kita selalu saling jujur. Tu je awak :')

I DO LOVE YOU, AND I REALLY MEANT IT! :')






LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

Afaf Atiqah said...

pray for your happiness wawa. tamoh dah tengok wawa sedih sedih. hehe. ^^

APELAK said...

Salam perkenalan. Jom jd jiran dalam blog saya. Harap awk sudi jd follower saya. Saya dah follow blog ni =)


http://apelak.blogspot.com/2012/06/misi-blogwalking-nak-dapat-ramai-jiran.html