29 December 2010

grr ! Lambatnye esok !!

Assalamualaikum ! :))


HEHE , kenapa dgn esok ? Heee , esok mau jumpe my hubby . HEHE . Adeh , dah laa semalam 1 hari mcm xde mood jek text ngn dia , dia pun mcm badmood ngn aku  , but , kami tentang perasaan itu dgn kuat ! Yeahh ! HAHA , bongeks . Hmm , aku terlupa nak bgtau dia , aku ni , kalau sedang dalam masa2 masalah wanita niy , mmg senang badmood . 




Semalam , aku rase dekat berpuluh kali aku tanye dia badmood ngn aku ker tak . Tapi , dia just jawab TAK . Tu jek . Dah pulak 2-3 hari ni dia febret reply text aku dengan perkataan sebegini , " Em , ouke ." , "Ylaa ." , "Ouh ." , "em ." . Tak rase ke mcm dia pandang remeh kat aku ? Grr , serious , rase sedih gila bila dia buat mcm niy kat aku . Tapi , nak buat mcm mane ? Takkan aku nak marah dia ? Bila dia ckp mcm tu , mcm2 topic laa aku bukak , tapi tak guna gak topic2 yg aku bangkitkan tu . Yah , aku tahu , aku tak reti jaga hati kau Amirul Asraf . But , aku harap , esok , jumpe , dpt perbaiki semua yang jadi diantara kita ni . Tak nak lahh ade ape2 pergaduhan . Yah , mmg betul la , gaduh tu adat berkasih , but , kite niy slalu bergaduh berpunca dari orang lain . Adeh , tapi , Alhamdulillah , setakat hari ni , belum pernah gaduh dgn teruk . But , kalau boleh , aku tak nak ade orang lain kacau hubungan aku dgn dia . *Jangan jadi pengacau boleh tak ?


Kau kau , yela , kau yang tengah bace tuh ! If rase ade niat nak kacau hubungan aku ngn Amirul Asraf , sila bagi salam kat aku . Nnt aku tolong brainwash kau . Yah , memang sebelum niy , aku pernah cakap , if kau nak Amirul Asraf semula , aku akan bagi , but , sekarang , SORRY ! NO WAY !! Aku tak bagi kau kesempatan sedikit pun untuk kacau Amirul Asraf aku niy . Grr , aku sayang dia la weyh , so , sila ke tepi ye ? Kau nak dia ? Tunggu aku mati . Tu pun kalau dia tak ingat aku lahh time tu . Kau faham kan ape yang aku cakapkan niy ? Kalau kau x faham , nnt kite face-to-face . Nak ? 


Okay , tu jek yang aku nak luahkan setakat niy . Gamsahabnida . :))


sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: