30 December 2010

Yahh ~ Bahagia !

Assalamualaikum ! :)


Hehe , ape hal aku niy , start entry jek da gelak . HAHA . HEHE . HOHO . eh wawa , dah3 ! Yahhh ! Tadi jumpa My Hubby lagi . Huh , seriously ! Rindu kat dia kot ! Tadi jumpa mcm malu2 anjing lagi , sebab ade abang Ejat . Then , kami bergerak ke wayang , Tengok filem ape yg best , mula2 nak tengok citer 'AKU MASIH DARA' but , tak jadi , so , kami lebih memilih untuk menonton filem 'DAMPING MALAM' pada pukul 1.05pm . So , dlm wayang tu , macam-macam yang JADI . Haaaa , ape yang korang bygkan ??? Biase lah , kalo couple dlm wayang , gelap2 , orang tak nmpk . HAHAHA . cheh ! Siot ayat aku niyh ! HAHA , takde ape lahh !! Ade abang Ejat , so , kami tak berbuat ape2 . HEE . :))


So , lps tengok wayang , kami makan , lepak . Huuuu , memang tak lepaskan tangan dia la weyh ! Takut rindu punya pasal . Haiyaa ! 



Then , masa agak cepat berlalu , pada pukul 6 ptg , dia sudah di suruh pulang oleh aku , sebab , takut mak dia marah . HEHE . Then , mase nak balik tu , huh , rase sayang nak lepaskan tgn dia weh ! Cukuplah untuk hari ini wawa , selepas puas berpimpinan tangan , selepas berpelukan (ade ke bie?) , selepas puas bercumbuan (ade ke?) HAHAHA . Main taip jek aku niy lahh .


Ape-ape hal , memang aku bahagia sangat hari ini !!
ILOVEYOU AMIRUL ASRAF

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: