01 January 2011

Sekilas CERITA cinta SAYA 2010 . Selamat Datang 2011 !

Assalamualaikum ! :)
Sila Baca Bismillah , kerana entry ini sangat panjang ! (terima kasih)


Okay ! Sepanjang 2010 niyh , sangat byk cerita yang penuh dengan suka & duka . HEE .


Januari 2010 : Aku menjadi pelatih di Giatmara Gelang Patah . Macam-macam yang jadi weh ! HEHE . Yahh , sepanjang tu , aku bercinta dengan Fauzan Bin Bahar . Pemuda yang berasal dari Perling , Johor . Huh , sepertinya sangat bahagia , tetapi , sangat sakit ketika bercinta dengan dia . Setiap hari menangis demi dia . Setiap hari dia menguji kesabaran aku . Setiap hari bagi aku masalah . Huh , everytime dia ikut ape yg aku nak , and ! everytime tu aku tgk dia berkasih -sayang dengan perempuan lain . See ? bertapa sabarnye aku sayang kat dia kan ? Everyday kawan2 aku desak utk clash ngn dia . Aku tahan kan jugak weh ! sebab ape ? sebab sayang punya pasal maa ! Huh , aku lupa sape nama minah tu ILA kot tak silap aku . HAHA . Tapi , seriously ! Lega clash dgn dia . Tapi , aku tak boleh bohong perasaan aku lagi , aku kadang2 teringat dkt dia , but , aku akan ckp , WHAT THE HELL !!! If aku teringat kat dia . HAHA . Okay ! Bye Fauzan Bin Bahar !






Februari - April 2010 : Haha , memang tak dijangka , kesabaran yang aku bina selama berbulan-bulan tu , aku memberikan aku hikmah yang besar . HAHA . Yahh , selepas 1 hari clash ngn Fauzan , Muhamad Aliff bin Muhamad Sani menggantikan tempat Fauzan dihati aku . Hmm , walaupun Aliff tak sehebat Fauzan , aku aku pegang kuat kata-kata dia yang dia sayang aku . HAHA .


Jun 2010 : Aku jadi pelajar di Kolej Poly-tech MARA Batu Pahat . wahhhh ! sangat teruja dimasa itu ! HAHA . Sukaaa seyh ! HEHE . Then , macam2 lahh yang berlakuuu !! Tapi , aku tahankan aje , kalo aku nak citer ape yg berlaku tu mmg banyak weh ! 3 hari 3 mlm pun tak habis weh . HAHA .




Jun - akhir Ogos 2010 : sangat byk hal yang berlaku . Tiba pada satu hari tu , aku clash ngn Muhammad Aliff Bin Muhamad Sani . Seriously , sekejap jek nangis , but , bagi aku dah takde jodoh , nak macam mane kan ? HEHE . But , kami tetap KAWAN ! HAHA . Tapi , ade lahh jugak masalah yang berlaku mase lepas kami clash tu . Padahal , mase couple , hubungan kami sangat tenang sehinggakan kami bosan dengan keadaan tenang tu . HAHA . sengal !



September - Disember 2010 : Haha ! sepanjang masa niy aku single la weyh ! Tapi , tak lah single mane . HEHE . 13 Disember 2010 aku di TAKEN oleh Muhammad Amirul Asraf bin Mahbob . HOHO , ada bantahan ke ? Even dia sangat muda , tapi , dia sangat menghargai & menyayangi aku . HEHE . Aku rasa sangat-sangat hal tu la weh . Aku tak tipu weh ! Rasa lain sangat ! Kalau nak diceritakan , Fauzan & Aliff pun tak mcm dia weh ! HAHA . Yahh ! Korang pun nmpak aku tengah sengih2 niy kan ? HAHA . =P Hee , aku harap , aku kekal dgn AMIRUL ASRAF smpai bila-bila . Yah , Fall in love ngn kau gila-gila la budak !


Yahh ! seriously , sebenarnya aku nih sangat mudah untuk Jatuh Cinta , dan aku sangat mudah utk Jenuh dengan cinta . Tapi ! Tengok keadaan . Kalau seseorang tu dapat memberikan kesan yang mendalam dlm hati aku , memang laa aku susah nak lupakan beb ! HEHE . Yahhh !! Mesti sepanjang korang baca niy , korang ckp , "Pergh ! gila gampang dpt minah niyh ! " kan kan kan ? Sebenarnya tak lah gampang mane weyh . Ade gak lah orang certain person yang aku tolak , tapi aku tolak slow2 . Aku bukan tolak mentah2 weh ! Sekurang-kurangnya , insan yang aku tolak tu , jadi kawan lah jugak . Kan kan kan ? sebab , mak saye kate , berkawan biar beribu , berkasih biar satu ! Yahhh !! HEHE . So ! aku rasa , cukup lah Informasi aku untuk korang yang nak sangat jadi reportes tak berbayar niy . HEHE . 


SELAMAT TAHUN BARU !
Harap-harap tahun 2011 niy , aku menjadi lebih baik dari tahun 2010 . RAWRR !

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

5 comments:

♥ baby said...

sme lha kte yunk ! klau bole nk tnjuk gak muke2 ex-ex trtentu at blog ih , tp bru cite tayah ltak gmbr da nk saman '== . pape pon ! forever & eva lha kite same2 ngn amirul ea . muahx !

Anonymous said...

ahhh kate pjg ! ta pjg p0wn ! saya nk lg pjg ! grrr uat krgn balik.. hak3.. hope adek kekal ngan dye eah.. npk adek hepy ngan dye thu ta !

Najwaa Malikk said...

nana : HAHA . ex ex saya semua baik baik belaka ! HAHA . :DD

kaka jima : haih ! jahatnye . :((

faiq said...

oh gud2..2011 kawin la..:)

Najwaa Malikk said...

faiq : HAHA ! gilo ? belajar pun belum habis laa . :DD