01 January 2011

1 Januari 2011

Assalamualaikum ! :))


Wahaha ! 1 Januari 2011 ! HAHA . Selamat Tahun Baru ! Azam Baru aku dirahsiakan beb ! Bak kate abang Ejat , "Alah kau ni wawa , konfem azam kau nak kawin ngn amirul kan ? " HAHA . sengal kau Ejat ! Aku gelak guling-guling dengar benda tu . HAHA . 


Yahhh !! 1 Januari 2011 , aku bangun dimasa yang agak awal . Disebabkan anak cicie memekak . HAHA . pukul 6 pagi wokk ! Hishh . Pastu , da bangun , aku lak yang tak boleh nak tidur . Hmm , so , aku tengok movie jek . Pagi-pagi buta , aku tengok cerita Love is Cinta . Haha . Aku korek2 gerobok CD tu , takde yang best , jadi , aku tgk jelah mane yang ade soundtrack yang aku suka . HAHA . :DD


Aww~ so sweet ! :))

Then , disebabkan masih awal jugak , aku ngendap bilik mak abah pun , mereka blum bgn , aku pegi dapur , masak air . Bosan ! Aku minum nestum dlu wehh . Grr . Pastu , aku termenung kat atas katil . Hurgh , menunggu orang lain dlm rumah aku tu bangun . Lama-lama , aku pun terlelap . HEHE . :D 

Then , aku terbangun sbb mak kejut , sekejap jek aku terlelap . Setengah jam pun x sampai la . Dalam pukul 9 pagi . Aku mandi , sbb mak kate nak pergi jemputan perkahwinan , di Kampung Sungai Boh , Pontian , dan  Kampung Teluk Kerang , Pontian . Kat Sungai Boh tu , kebanyakkan keluarga atok sebelah abah . Bosan la gak . Maybe tak ramai orang kot . HEHE . :)) Then , kat Teluk Kerang tu , boleh laa , aku rembat kek pengantin . HAHA . Sedap weh ! LALA~ FULL-PURPLE themes ! Wahhh ! I LOIKE ! :)


Aww~ wajah 2011 . HAHA .
(bahasa ape tu ? HAHA , reti2 korang translate . HEEHEE )


Yahh ! Zarith Najwa owned by AA . =)

Huh , tu je la kott yang aku buat . Dah la kurang texting ngn AA aku tu . GRR ! al-maklum , sekolah . Aku pun paham weh ! HAHA . Hari ni jek , da berapa ratus kali dia ucap rindu kat aku . AWW~~



Grr ! Aku pun rindu kau lahh AA !! HUH !!

 ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  ,  ILOVEYOU  , ILOVEYOU  !!


sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

4 comments:

joyahLisa said...

selamat pengantin baru,dikk..

happy tgk wawa bahagia ngan budak AA ni..
:)

Najwaa Malikk said...

kaka lisa : HEHE . Terima kasih . Heee . Doakan jela jodoh wawa ngn AA niy lame ye ? :)) Thanks kakak ! :))

Fanna Roslan said...

Happy new year pretty :D

Najwaa Malikk said...

fanna : HEHE . You to , Happy New Year !! :))