09 December 2010

Mereka yang tersayang . auww ~

Assalamualaikum semua ! Salam sejahtera , salam perkenalan , salam ukhuwah dan salam 1 Malaysia !

Okay , sejak-dua menjak niy , aku tgk , ramai sungguh yang bercerita tentang orang yang disayangi . Mana boleh kalau aku tak buat !! HAHAHA . okay ! Aku niy mmg cepat syg orang , dan bila aku sayang orang , aku memang susah nak lepaskan dia . Dan aku akan cemburu , walaupun org tersebut adalah perempuan . So , sesiapa yang aku dah sayang niyh , jgn sangka yang wawa akan mudah2 nak lepaskan korang . 


Okay ! Ini , kaka Jima Hamzah : aku sudah berkenalan dgn beliau sejak setahun lebih yang lalu . Bermula menjadi rakan karib , kini menjadi adek&kaka , kerana beliau bercinta dgn abang angkat aku . Haih ! Tak sangka , baru jumpa sekarang ! HAHA . I love you KAK !  ♥ ♥



Hah ! Ini Cipot Gergari Kechik : Afifah Norizam : hah ! ini budak terencat , saya sudah kenal dia sejak awal tahun aritu ! Saya kenal dia daripada seorang lelaki yang bernama ___________ . Memang sudah lama kenal , tetapi , kami menjadi agak rapat kerana perbuatan seseorang yang bernama _________ . HAHA , okay , terima kasih orang itu , sebab merapatkan lagi hubungan saya & cipot ! Kami agak gemar mengutuk & mengumpat . Dan kami juga tidak kepoh-kepoh dan kecah-kecah . Kan kan kan cipot ? Love you budak terencat ! ♥ ♥


Hah ! ini budak sangat peramah ! siapa nak ?!?! bg borang tempah maut dulu kat aku ! HAHA . Ini amoi , nama Nur Nabila , sorry la ye ? siapa nak dia , memang tak dpt ! sebab beliau sudah menjadi kesayangan kepada Amirul Zaidi . HUHU . Aku kenal dia tak lahh lama mane . First kenal memang byk tanye budak niy , HAHA , mtk YM , then , dia add kat SKYPE , then , kiteorg ber-webcam . sekali webcam lame laktuh , dah mcm orang bercinta weyh ! HAHA . wait ! aku ingt ! aku kenal dia 21/11/2010 . HAHA . Aku jumpe gmbr mase kiteorang webcam . HAHA . memang funny la dik ! ILOVEYOU dik !  ♥ ♥



HAHA , ini siapa yeh ? Okay2 , aku cerita , ini budak , namanya Muhammad Firdaus Bin Yahya . Yeah , aku pernah bercinta dgn dia , selama 2 minggu . HAHA . Tak lama pun . sekejap je kan ? HAHA . Yaww , dia dari perak . Sebelum niyh , belajar di Tingkatan 6 . Tibe2 dia kate , dia dah behenti di Tingkatan 6 , dia game aku doe , dia kate nak masuk KPTM Batu Pahat , HAHA , Tahu2 jea , dia nak masuk IKM kat Melaka and , dia akan stay di Seremban ! Ouch ! Awak , nmpknye impian kita akan tercapai , Seremban dgn Batu Pahat tak lah jauh sgt , jika nak dibandingkan dgn Batu Pahat & Perak . HAHA . Okay2 , kami dah planning utk berjumpa . Tak sabar nak jumpa awak okay ?!? HAHA . Takpe , saya yang akan ke Seremban dulu yea ? Then , baru awk pegi ke Batu Pahat . Yeahh ! I love it baby ! HAHA . ♥ ♥


So , takde siapa yang cemburu atau iri hati dgn hubungan kami semua niy kan ? Dan , korang-korang ! Aku sayang korang gilagila la banganggg !!! HAHA .


p/s : jangan sesekali mencuba untuk memutuskan cinta antara kami , okay ? Kau dah ada yang sayang , so , jangan nak rampas kebahagiaan aku ! Ade Paham ?!?!?!?!

sincere , najwa .

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

Asmi Asmidar said...

hai.jalan2 :)

Najwaa Malikk said...

mida : hai syg . jalan jalan lahh . :)