15 December 2010

Suka Website ini ! JOHO

Assalamualaikum Readers ! :)



Okay ! bertapa jakonnye aku hari ini ! HAHA . Sebenarnya aku nak cakap , yang aku bangga menjadi anak jati JOHOR ! Yaww , so tadi , online punya online , terjumpa 1 website kepunyaan JOHO , aku tak tau lahh ape yang aku tekan , sampai aku jadi ahli mereka . Bengong gak kan aku niy . haha . Website mereka , seakan-akan MYSPACE , iaitu friend finder . tetapi , ianya untuk anak jOHOR sahaja . seriously ! Aku bangga plusplus lah weyh ! Website yang cool ! dan , menarik perhatian para remaja yang sedang meningkat usia niy . (Aku dah nak tua dah weyh !)







Yess ! COOL kan ?!? aku tak habis2 menatap website kepunyaan JOHO nih . Sangat menarik perhatian aku okeh ?!? 


Okay , what is JOHO ?
  • JOHO ialah satu komuniti platform untuk generasi JOHOR dan pencinta JOHO . JOHO juga menunjukkan seni , budaya , warisan , pengusaha , rekaan sukan , peristiwa dan hal-hal berkaitan yang lain. Dengan kata lain JOHO diciptakan untuk membantu melahirkan generasi yang berbakat dari JOHOR dan pada masa yang sama JOHO sudah membina Jenama mereka sebagai jenama yang dipercayai . Iaitu jenama yang kita semua boleh banggakan . :)

Dimana markas JOHO ?
  • Di No 9, Jalan Skudai, 80200 Johor Bahru.

Blog JOHO yang COOL !
  


INI PRODUCT DARI JOHO .

Okay , panjang jugak aku cerita pasal Komuniti JOHO niyh ! So , bagi korang-korang yang rase tertarik dengan Komuniti ini , join jehhh ! Asalkan korang anak JOHOR okay ?!?! Sebelum niy aku ade kenal dgn someone ahli JOHO niy , Namanya Alfian Mohamed , now , aku jarang contact dia . Aku rase , kalo x , dah lama aku slalu lepak kat markas diaorg tu . Eh , Markas itu sangat COOL jugak taw ! Dan , mereka juga banyak mengeluarkan product yang sangat UP-TO-DATE . Mereka juga mengambil berat cara pemakaian anak muda dan para remaja di JOHO , thats why , mereka sering memberi inspirasi untuk anak muda JOHO sentiasa bergaya . Dan , mereka sering membuat events yang sangat menarik , contoh , Paso Bumbong yang pernah diadakan di Plaza Seni JB . AWW~ Korang sangat COOL okay ??

HIDUP JOHOR !!!ILOVEYOU ALL

sincere , najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

Unknown said...

huyt, mahu ambil sedikit statement tentang joho paste kat blog can? ahaha *mintak izin kejap

Najwaa Malikk said...

HAHA , boleh sajaa :)