14 December 2010

Ucapan Selamat Tinggal .

Assalamualaikum ! :)


Okay , dengan ucapan bismillah , aku memulakan pembicaraan aku . HAHA . poyo je kan ? Erm , actually , sedih . Ingat tak Mohd Naqib Asyraf yang sangat playboy kononnye ? haa , today , aku nak cerita tentang pemergian dia ke Spain . Ouch ! Sedih kot . But , siapa aku smpai nak sedih mcm tu ? 


(click pada gambar untuk paparan lebih jelas)

(click pada gambar untuk paparan lebih jelas)

Okay , mention for the 'sayang' words . Actually , kami sememangnya pernah mempunyai perasaan yang sama  . Even dia ade gf , suatu ketika dahulu . Dan , sebenarnya aku tahu , dia masih lagi nak membina perasaan cinta dgn aku , sebab , dia masih belum bersedia dgn sesiapa pun , selepas putus dgn EX dia , dan sekarang , dia ada ckp , dia akan mencintai aku , if dia sudah bersedia . Then , tadi sebenarnya , aku nak bagitahu dia yang aku dah ade SOMEONE SPECIAL , tapi tak sempat . Awak , sorry , tadi saya nak bagitahu , yang saya dah ada boyfriend , tapi , tiba-tiba awak 'offline' . Erm , hope awk tak sakit hati . Jangan sayang saya . Jangan rindu saya kat Spain tu nanti . Tolong laaa awak . Saya tak nak awak sakit hati . Maafkan saya eh ? Saya dah tak boleh terima awk dah . Sorry sangatsangat . Tapi , kita masih bole berkawan kan ?

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI