11 December 2010

wangi after busuk .

 Assalamualaikum pembuka cerita untuk hari ini ! 

Yeah , saya sangat bosan hari ini , tengok si cicie plak , perh , kotor , comot . Bak kate abang ajik , cicie tu belum mandi wajib . HAHAHA , kepala otak awak abang oi . HAHA . Then , pegi kedai jap , cari syampu , syampu kucing da abes la dher , sape tah pakai , agaknye , masa2 darurat aritu , abg2 aku pakai syampu cicie&chikue agaknye . Haiyoo . HAHA .

So ! Aku nak citer step-by-step aku mandikan kucing aku niyh!

Step 1 : Buat air suam utk kucing tersebut , Pergh ! syok kucing aku , mandi air suam !



Step 2 : Kejut Cicie dari tidurnyaa . Alalalala , ciannye dia , kena bangun mandi ye sayang ? huhu .



Step 3 : Letakkan cicie di depan Syampu Friskies , kasi dia cuak sikit . HAAA .


Step 4 : Curah air kat bdn dia ! Ouch ! ala , comelnye kucing saya ! HIHI .


Step 5 : Gomolkan syampu di bulu cicie . HUHU , cian kucing saya , sejuk ye sayang ? HEE .


Step 6 : Bilas dgn air . Yeahh ! dah wangiiiii ! Kan cicie sayang ? :)) ♥♥♥



Step 7 : Lap dengan tuala . Cian , sejuk ye sayang ?  Dia menggigil-gigil masa nih !


Step 8 : Keringkan bulunya . Guna Hair-dryer . Terima kasih yea mak ! :) ♥♥




Kami bertungkus-lumus ! haha .


Yeahhhhh ! Akhirnya kucing saya dah siap ! Haa , dah ready dah nak pegi dating dgn chikue ye sayang ? Eh , awak tu tgh bawak budak , tak mo gatal-gatal sayang ! HAHA . Then , Lps mandi , aku terus bwk dia jalan-jalan . Mentang-mentang dah wangiii . HAHA ! I love you sayang ! ♥♥♥

sincere , najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: