26 January 2011

Jika anda semua rasa perlu buang ? Buang saja !

Assalamualaikum ! :)


Haa ! Okay ! Aku nak cerita , tadikannn , aku buka messages kat FB aku tuh ! Then , dapat 1 Information BARU ! Yehh , aku mengikut instruction sambil tangan menggigil bebeh !  Adess . Okay , korang tengok jadah2 haram nih !




Mula2 , korang pergi kat Computer , then , click Local Disk (C:)


Kemudian , Click pada Program Files .


Seterusnya , Click pada Microsoft Office .


Kemudian pilih MEDIA .


Then , korang click CAGCAT10


DAN ! Finally , Korang cari FAIL yang ber-siri .
J0285926


Kemudian , anda akan menjumpai SIMBOL ZIONIS ISRAEL ini .

Tidak disangka bukan ? Haa , terasa mengigil tak ? Haaa , dah3 , kalau korang rase nak DELETE , baik korang delete ! Mengikut INFO , SIMBOL ini ada disetiap PC , LAPTOP mahupun NOTEBOOK .

Okay ! Sekian saja INFO yang mampu saya beri . 
Terima Kasih kerana sudi membaca . :)

sincere,aerith

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: