08 January 2011

Wah ! Dia kacak , berkaliber , dan ber-style !

Assalamualaikum ! :)


Heheyy ! Ni entry pertama 8 Januari 2011 . HAHA . Ni , aku nak cerita pasal penilaian someone terhadap aku . Wahhh ! Macam menarikkan ? Yahh , memang menarik . Hehe , korang tahu tak , ada dia boleh nilai aku dengan cepat , tapi semuanya betul ! Yah , tapi , kami tak mungkin akan dapat berjumpa . Dia terlalu jauh untuk kami bertemu . HEHE . But , aku dah cukup jatuh cinta dengan karakter dia . HAHA ! Takde lahh , dia Sporting yang amat , then , dia dapat berfikiran profesional dan fikiran dia sentiasa ke arah masa depan . Kami berkenalan pun dari PAGE ANTI-MALAYSIA . HAHA , kenapa macam tu sekali eh ? HAHA , korang tahu tak , satu perangai aku . Aku suka main maki-maki warga Indonesia kat dalam Page ANTI-MALAYSIA yang di buat oleh warga INDONESIA . So , aku kenal dengan Ardiel ni pun kat dalam page tu . Mula-mula main maki-maki , then , tibe-tibe main gurau-gurau . HAHA ! Sengal . Kami berdua okay je . Peace yaww ! Dia seorang Indonesian yang tak suka bergaduh . ^^



Wahhh ! korang tergoda la tuh ! HAHA ! Dia dari Indonesia . Namanya Ardiel yah . HAHA . Dah3 , takleh2  . Dia aku punya tau . HAHA ! Oppss ! =P *(just kidding jela !)



Ni lahh yang aku maksudkan tadi . Dia boleh nilai aku . Kami kenal dalam minggu ini jugak laah . Baru lagi kan ? Pergh , dia dah mampu nilai aku macam tu . HAHA ! Nice !

Weh3 , aku still menyimpan hasrat untuk berjumpa dengan dia  ! Sape yang agak-agak nak pergi ke Indonesia , bagitahu aku , aku nak ikot ! HAHA . Jangan korang suruh aku jadi Ibu Ayam kat Indonesia sudaa . HAHA ! Okay-okay , tu jek yang aku nak citer . =D

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: