23 April 2011

saya comel .

Assalamualaikum ! :)

Err , dah lama kan aku tak updated ? Hmph , korang rindu laa tuh . Aww~ Okay , aku faham macam mana korang rindu kat aku . Rilek jea okay ? Aku sentiasa ada kat sini . Kalau aku dah takda baru blank jea BLOG aku ni . Heee , ada orang yang tolong CLOSE blog aku ni , bila aku takda nnt . Err . Okay ! Stop MEREPEK najwaa !! =.='' (sorry , tengah banyak problem, so banyak merepek .)

Heee , okay , korang bosankan tengok banner aku sebelum ni ? Hehe , kali ni , aku try buat yang simple jea . ngee , simple like pimple . err , okay , muka aku memang terlampau dengan PIMPLE ! haihh ! =.=''

Hmph , kali ni , aku buat cartoon KARAKTER untuk banner aku . Yeayy ! Simple gila , dah tu , mata dia pun comel , macam aku jugak . Ahhaha ! Sudahh , memang banyak penipuan yang berlaku atas ke-comel-an yang terjadi pada karakter itu !



Okay , nama CARTOON ini , ialah Najwaa Malikk . Ngeee , nampak tak dia gempal macam aku ? Nampak tak dia slalu pakai inner tudung macam aku slalu pakai ? HEHE . Tapi , aku tak pernah pakai skirt panjang macam tu ! HAHA ! xD

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: