31 July 2011

Cinta Amerika #Episode akhir .

Air mata aku tak habis-habis mencurah . Aku terdiam di tepi pohon itu . Aku mencari orang tua tadi semula , tapi dia pula menghilang . Menangis dan menangis , itu sahaja yang aku mampu . Aku kerumah Mrul , Mrul terkejut dengan kehadiran aku . Aku datang dan terus memeluk tubuh Mrul . Mrul hanya tersenyum .


Mrul : Sayang , Cinta dan Rangga memang dijodohkan bersama . Lama saya tunggu awak . Lama saya tunggu awak bersedia jumpa saya . Memang saya tak mahu jumpa awak selagi awak tak baca surat itu . Saya tak pandai menjelaskan kepada awak sayang . #(sambil memegang kedua-dua pipi aku)

Aku : Rangga , Cinta selalu setia pada Rangga . Tak pernah sekalipun Cinta berpaling dari Rangga .

Mrul : Ya sayang . Saya tahu itu . Fadzil selalu bagitahu saya . Awak jangan risau . Fadzil ada dalam ini , jantung Fadzil sememangnya untuk awak , bukan untuk saya . Hehe . #(sambil menarik tangan aku ke dada kirinya ) Tapi , yang selalu cinta pada awak , hati ini sayang .


Aku hanya mempu tersenyum . Aku bahagia mendengar semua ini . Sosok tubuh Fadzil sememangnya bagai malaikat yang mahu Cinta antara Najwa dan Amrul sentiasa bersama .



=TAMAT=

Kisah sebelumnya .




LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

wanie ~ said...

sweetnya cerita ni ~ mcm na ngis je bce cerita ni ! good job kak !

keyna murad said...

cerita niee sedihh :/ keyna menangis. tapi bestt :') hopee kak najwaa sambung lagi k.