31 July 2011

Novel online (CINTA AMERIKA .)

Assalamualaikum !

Haha , haii . Dah lama aku tak jerit-jerit macam ni kat blog aku kan ?? Korang sendiri tahu sebab apa . Sebab aku tamatkan cerita Cinta Amerika aku ni :D hihi .

Whoaa . seriously , sebenarnya aku nak tulis cerita asal . Tapi ada seorang senior novelist tu bagi pendapat supaya aku panjangkan cerita , jadinya , cerita ni dah jadi rekaan . So , Mrul tu , first love aku kat sekolah dulu , tapi , sudah tiada . Watak Abang aku dan kawan Mrul si Hafiz tu sememangnya wujud . Yang tak wujud hanya Fadzil sahaja :D heheh .

So , Jom review cerita Cinta Amerika dari Episod pertama sehingga Akhir :)


So , sekarang aku nak mintak pendapat korang tentang cerita ni . Kalau ada apa-apa yang perlu diperbaiki , aku akan perbaiki :) hihi :) 

Thanks you kepada yang sudi membaca . Aku hargai sangat . Nanti aku upah sugus . HAHA :D muah .


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: