28 September 2012

Kupilih Hatimu

Bila ada dugaan, anggap itu nikmat. Bila ada indah, anggap itu cubaan. Bila ada dia itu, aku "BLURR" Ahhah. Alright. Aku ingat nak update benda yang jiwang. Tapi tapi tapi, aku bukan orang yang jiwang sangat pung. Hiks ;)


Sayang, awak tahu tak, even saya tak berapa appreciate relationship kita ni, saya akan jadi security guard untuk relation kita ni! Saya janji awak. :')

Awak, bila saya dah janji, saya akan buat. Serious, saya harap awak hargai k? Em em. Saya harap awak yang terakhir dalam hidup saya ni tau. Ya saya nak awak jadi yang terakhir, cukuplah ada orang itu ini yang datang yang pernah kacau bilau hubungan kita ni. Even saya bukan yang terbaik, tapi awak yang terbaik untuk saya.

Awak, saya bukan nak jiwang sangat pun, tapi, awak orang yang terpenting dalam hidup saya buat masa sekarang. Selain mak abah abang-abang dan kawan-kawan saya. Ya, memang awak yang terpenting. Kalau ada apa-apa jadi, orang pertama yang saya bagitahu selepas mak abah, ialah awak. Serious.

Awak, awak tahu tak, lepas saya dapat hack account twitter awak tu, saya sengaja letak nama saya as password. Hik, bukan sebab apa, sebab saya nak awak selalu ingat saya.

Awak, terima kasih tau, kalau selalu mengalah dengan saya, bila saya naik angin and so on. Ya, awak pun tahu saya bukan orang yang sabar. Em, saya bukan apa, saya ni kan jenis orang yang terus-terang. Kalau ada masalah, cakap depan-depan je terus. Ehhek.

Haish, dah-dah, sebenarnya takde motif sangat pun nak update blog ni. Sebab saya saje je nak update. Dah berbulan-bulan tak update post. ;)


Hiks, ingat tak first time kita date time ni. Hihi, time ni awak propose saya, time ni awak nak saya terima awak as BF & Future husband. (Insyaallah) And time ni, berani raninya pun adui, awak bawak saya jumpa family awak, padahal baru berapa jam jea couple tu! Ahhah >.<


p/s : dah berbulan-bulan bercinta dengan awak, takde gambar baru dah.


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

1 comment:

Unknown said...

huh? baru nak bagi kata-kata tak berkias. haha sweet je korang