04 November 2012

Dora the Explorer Movie Trailer (with Ariel Winter)

Assalamualaikum, 

Fuh fuh fuh, hish, berhabuk blog aku ni. Hihi, sorry eh, dah lama tak updated, bukan apa, busy bebenor! tambah-tambah lagi dikekelilingi oleh manusia annoying and terasa macam nak pukul pun ada haa. Hahah, sabar jela kan, tu namanya menguji tahap kesabaran. 

Okay, for today, aku nak tunjuk something.
.
.
.
.
.

TADA!!

Dora the Explorer Movie Trailer (with Ariel Winter)


Actually aku saja tengok Youtube tadi, tup tup, aku tergerak hati nak tengok Dora The explorer, dah lama tak tengok kat TV9 tu :( maklum, busyyyy.

Okay, movie trailer je, belum ada lagi movienya, em, mintak-mintak ada movie sebenar, ye dak? Haha, sebelum ni tengok kat TV9 tu memang sesuai lah untuk budak-budak, tapi bila dah nak jadi movie ni, aku rasa macam tak bolehhhh je nak kasi budak-budak tengok, GANAIH wooo! Hiks -_-'

Then, lepas aku share dekat facebook tadi, kawan dalam friendlist aku bagi link utk vote supaya trailer ni ada full movie nanti. Hik :) 
Klik gambar untuk tumbersaran.



Dan click DISINI untuk voted !! :D 

Ok bye, Assalamualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab saaaayanggggg. *gedik*

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

1 comment:

MAMA AINUL said...

sy pon mint cite itu ^^Y

http://ehfarahin.blogspot.com/2012/11/ukiran-di-pemadam.html